Categorie
nieuws
Fitna the movie
Zoeken op skoften
Kunnen we dan eindelijk zien of alle ophef voor niets is geweest?





Door massie op 03-27-2008 19:24 | 60475 keer gelezen
Reacties op dit item
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Hennie je moeder is een hoer en je vader een turk.
afgehaakt na 00:34 . . .
wat een butfilm
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Allah is machtig allah is groot en heeft een lul van 1 meter 80!
Het einde is wel goed de rest is OUD!
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! jaja wat een noob niet :P
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! vuile hond heeft z'n 15 min of bereikt.. zijn tijd is geweest...

thanks for ba co
waarom zitten jullie te katten op die film, hebben jullie die inhoud wel gezien?
Hij heeft 100% gelijk dat De Koran een gevaarlijk boek heeft en dat wilde hij hiermee aantonen en ik vind dat dat hem goed gelukt is.
mist Theo van Gogh toch wel..
dat zal ik niet met wilders hebben..
Aan het kruis met die moslims A.U.B, barbaarse en fascistische lui.
film laadt tantoe moeilijk ouwe
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Allah is groot, allah is machig, en heeft een lul van 1 meter 80.
da klinkt wat beter ;)
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Godver hij stopt bij de 5 min :S Vernieuwen helpt niet.. mss ook probleempje na het verhuize?
ff serieus aan het kruis met alle moslims aub?? gast ben je nou echt zo kortzichtig, ik ben geen moslim noch cristen nog joods nog whatever, maar ik heb wel respect voor iedereen zijn eigen leven...EIGEN leven doe ermee wat je wilt en bemoei je niet met andermans stelletje idiooten, ga zelf lekker aan een kruis hangen mongool, alleen maar haatzaaien haat zaaien en haat zaaien meer gebeurdt er niet!
Volgens mij is elk geloof gebaseert op het goed doen naar anderen, dan kan je toch zelf wel opmaken dat mensen die elkaar vermoorden in de naam van "het geloof" niet echt geloven, ofterwijl mohammed B is geen moslim, als hij dat wel was had hij niet gemoordt.
en in hoevere staat geert wilders voor vrijheid van menings uiting als hij de koran wil verbieden... dats toch zo tegenstrijdig als de tering of wat???
alles moet gezegd kunnen worden, maar een boek ga je verbieden..... kommop...dan spreek je jezelf tegen..
Peace Love AND Unity
En zo is het maar net...

Valt er nog wat te rellen tegen die kkleiers vanavond?
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Goede film.
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! denk je echt dat iemand dit gaat lezen?
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! film is niet super. maar zijn punt is allang gemaakt.
blah blah fucking blah
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! 0wned
al leest 1 iemand het ben ik al blij....
ik vind het zo fokkop dat alleen maar door een paar mensen op deze wereld hele volken tegen elkaar worden gedreven...

Trouwens wat OOOOOK in de koran staat is dat iedereen die in god en de dag des oordeels gelooft EN deugdelijk handelt in de hemel komt...zowel joden als cristenen als moslims
Geertjeee kontelikker van USA,

LUISTER gap kweet zeker binne deze maand ga j hangee. hahaha geniet nog van j filmpje kenker moederr ballsserr.
wat is de imdb en moviemeter rating, de cast zijn allemaal menschen met een baard :S
Tyfus Gerrit Wildgroei, kon je niets beter verzinnen, als je die kut moslams wil laten rukken doe het dan godverdomme goed!
Tyfus Gerrit Wildgroei, kon je niets beter verzinnen, als je die kut moslams wil laten rukken doe het dan godverdomme goed!
Respect voor wilders wij steunen jouw!

Ik vind het stukje over de joden schandalig over hoe hun over de holocaust praten. Ze mogen van mij kapot stink volk.
hij doet het niet helemaal bij mij
maar dat geluid van die onthoofding mocht er van mij uit :(
Het is hem in iedergeval gelukt haat gevoelens op te brengen en dat is ook wat hij wil. Hij plukt het handje vol extremisten er uit en vergroot dat uit in een filmpje zodat iedereen ziet "o als die ene zo denkt dat zal iedere moslim zo wel denken" Net alsof iedere Nederlander op klompen loopt, kaas vreet, tulpen voor z'n moeder koopt in klederdracht en zondags netjes als een goed christen naar de kerk gaat..
Geert! Je bent een beunhaas
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! ik kwam 3 regels ver
zoals verwacht , allemaal commotie om niks.. mensen zouden eerst is moeten afwachten voordat ze oordelen
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Massie stuur ff zijn ip door naar de aivd :P
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Wat een kutfilm.

Geen arnold swarzenegger geen lekkere wijven..BBAAAAAHHHHHHH

Wat een kut film
vind m toch een beetje tegenvallen.. geert verliest zn mojo :P
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Ik iig wel!
Haha Haas, werkelijk waar. Dit blijkt maar weer eens wat jou intelligentie niveau is. Oude grappen maker over ander mans geloof. 100% dat jij een mee loper bent en dit uitroept vanwege het feit dat je thuis een kut situatie hebt. Jij wilt je graag afreageren op de buitenwereld. Haha triest figuur. Daarnaast ook ander mans grappen jatten omdat je zelf niet een verrijkend woordenschat hebt.Je knaagt jezelf aan de schandpaal , triest ventje;)
Haha Haas, werkelijk waar. Dit blijkt maar weer eens wat jou intelligentie niveau is. Oude grappen maker over ander mans geloof. 100% dat jij een mee loper bent en dit uitroept vanwege het feit dat je thuis een kut situatie hebt. Jij wilt je graag afreageren op de buitenwereld. Haha triest figuur. Daarnaast ook ander mans grappen jatten omdat je zelf niet een verrijkend woordenschat hebt.Je knaagt jezelf aan de schandpaal , triest ventje;)
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! ach mij kan het allemaal geen reet schelen welk geloof je heb of hoe je je erover denkt ofzo. zolang ze ons maar gewoon met rust laten. door deze stomme film brengt geertje ons landje alleen maar in gevaar en dat kan ik persoonlijk niet erg waarderen zeker omdat nu al die kut moslims denken dat heel nederland achter geert staat en dus een hekel heeft aan moslims. ik vind dat geert in zijn film had moeten zetten dat dit zijn eigen mening is en niet die van nederland.
moeten we daar nu al maanden ophef over maken. ALLE kranten koppen spreken voor zich. ALLE genoemde gebeurtenissen zijn op waarheid berust. Ik laat me er verder niet over uit. Ken de koran niet, ken de bijbel niet. Maar van mij hadden ze in 2004 alle 944.000 al mogen vertrekken.
Hmm hij kapt ermee na 5 min. Zeker te druk online. Lijkt me een prima film om de inferioriteit van de mens mee aan te tonen. Nee u en ik zijn niet zulke geweldige wezens als we graag zouden willen denken, we zijn zeer vatbaar voor manipulatie en kudde gedrag. Beetje toon aanmatigen lijkt me dus op z’n plaats. Of God nu wel of niet bestaat, de mensheid krijgt altijd wat het verdient nietwaar?! Annyway, Ik ga maar partij voor de dieren stemmen volgende keer. Ik heb een klein schattig hondje en hij snapt d’r allemaal niks van, maar hij is niet erg gevaarlijk, behalve voor de kat van de buren.
ik ben lelijk
Inderdaad, waarom denk je dat Wilders zoiets opzet. Om de mensheid te manipuleren. Commotie en ophef om niks. Als je wat aan het geloof wou veranderen had je dat 1000 jaren geleden moeten doen , en niet nu. Mensen die ook domme uitspraken roepen bewijzen maar weer eens hun intelligentie niveau. Werkelijk waar , wat een domme mensen lopen er rond die maar wat doms roepen waar geen enige verbintenis aan vast staat. Bijvoorbeeld Haas, kerel ga zo door. Ooit kom je er wel hahaaa NIET!!!
Nou maar hopen dat er flink wat van die kut Marokkaantjes de grote jongen gaan spelen vanavond. *slaat dikke oude (en ook kromme) spijker in hockeystick*
geert heeft nooit wat gehad, geen mojo, geen charisma, geen punt.

Het is een zielige herrieschopper die kennelijk kickt op het treiteren van hoopjes mensen, en vervolgens van mijn belastinggeld beveiligd worden. Ben zeker geen islam fan, maart geertje spant de kroon.
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! @ gronningen

k zou maar uit kijken want hennie houdt niet van hondjes:p
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! wel heel makkelijk om op deze manier de provocatie te zoeken
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Bij die baardmans met dat piepstemmetje op de helft kapt ie ermee.
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Dit is geen film............... maar een goedkope docu.........

Knip & Plakwerk........ van geertje van wat zijn favo filmpjes zijn op you tube...
opdonderstralen met die gaste nu het nog kan tering lama's
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! en hennie p0wned wederom linkse rakkerts.
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! @ hennie

beelden zijn allemaal 100% ja, waar en gebeurd..... daar gaan we ook omheen (maar ook niet heen)

Kijk waar het gebeurd!!
GOOD MOVIE!!!
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! veel plezier
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Hennie.... :) welke wereld leef jij man?
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Tja, niet echt die hele commotie waard, vind ik.
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! het is jezelf aan de schandpaal nagelen en niet knagen
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! In welke leef jij?
Joo dudes. Ik wilde ff zeggen dat ik er gewoon van baal weetje... Ik baal ervan dat deze ellende weer is ontstaan enzoo... Echt balen man. Baal er gewoon ontzettend van dude, want like, ik zit hier tegen dit scherm aan te kijken en wat ik lees is gewoon haat weetje... Sorry dude, baal er echt van man. Weetje, laat ook maar gewoon echt wel, want like jullie mensen vernietigen gewoon deze aarde, man.
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Feel good movie!

Jets geht loss!! *kijkt naar buiten of ie al iets ziet branden*
kut geer wilders, doe gvd normaal gestoorde kk hond, je moet niet gek opkijken als je een keer een kogel krijgt van iemand die deze film echt helemaal verkeerd opvat en gekke dingen gaat doen. Je vraagt er zelf om gozer!
geeuw...
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! BBAAAAAHHHHHHH maakt betere films, check http://www.b-pro.nl maar :P
Mijn verwachtingen van deze zwakbegaafde populist waren al niet zo hoog en eigenlijk hou ik van sterke replies met goed onderbouwde argumenten. Helaas, om deze kon ik alleen heel hard lachen.
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Je hebt altijd mensen die deze film verkeerd opvatten, maar wilders durft het wel tenminste. Wat iedereen niet wil zeggen wordt hier toch maar weer mooi weergegeven. Het enige nadeel is dat deze film tegen all moslims is terwijl er een hoop zijn die niet zulke gedachten hebben.
Obsession: Radical Islam's War Against the West is beter imo
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! ja en wie heeft er dan zijn punt bewezen? kijk ff naar pim fortuijn. Die had hetzelfde soort ideen maar dan minder hard, werd vermoordt, zijn partij werd fucking populair, daaruit komt geert wilders en doet hetzelfde als pim. Hij zegt wat 90% van Nederland denkt, als hij wordt vermoordt wordt de pvv enorm populair iedereen stemt erop, er komt een nieuwe geert fortuijn ofzo met nog hardere ideen en die krijgt wel elke moslim het land uit.
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! slechte film, goeie inhoud.

Nederland moet niet meer moslim worden dan het al is. Toen ik vorig naar de efteling ging kwam ik een moskee tegen in de bus naar de efteling en ik dacht serieus dat we er al waren :S
Nederland word vol gebouwd met die efteling gebouwen, er worden wetten geweigerd en aangepast om een geloof wat hier gewoon niet thuishoort. Probeer jij in een islamietisch land maar eens een kerk te bouwen. dat gaat volgens mij heel wat moeilijker dan hier een moskee neerpleuren.
Kijk... de feiten spreken voor zich.... je geloof met geweld opdringen...heeeel erg simpel. Wij stekaen horderden jaren geleden kerken in brand maar zijn wijzer geworden, ik mag hopen dat de islam aanhangers ook eens wakker worden en zien dat HUN geloof juist haat aanwakkerd!!
Nou nou..

Wat een bullshit al die ophef..
Anti-koran,, Heb ik wat gemist of waren dit gewoon beelden van tv e.d.?

Tsjonge jonge, mooi punt gezet iig.
iemand die me kan uitleggen hoe je de film download van liveleak?
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Het enige wat hij hiermee bereikt is aggressie te wekken bij mensen. Hij doet hetzelfde als die lamzakken in zijn film. Hij heeft een punt, een goed punt, maar dit lijkt al op een heksenjacht.
Dat moslims joden haten wisten we al. Probleem is meer dat het westen sinds de 2e WO het middenoosten probeert te domineren, en waar komt dat door, door de joden....
Maar die middeleeuwse praktijken zie ik liever in the gladiator dan bij mn voordeur.
en het geld was bijna op?heeft ie die aanslagen na laten spelen met figuranten stuntdubbels en special effects
Ik vind dit allemaal belachelijk voor woorden...

koran is helemaal geen gevaarlijke boek maar een heilige boek,zoals de bijbel en al de andere.

vinden jullie wilders zo geweldig, denken jullie dan ook aan de duizenden nederlanders die in een islamitische land leven.houden jullie zoveel van jullie eigen bevolking????

waarom kunnen we gewoon niet in vrede leven.

wilders brengt sommige zaken naar voren in zijn film, over vrouwen en homo`s.nou laten ik jullie 1 ding zeggen.
in de bijbel staan al deze onderwerpen ook.
vrouwen moeten maagd zijn, homo zijn is niet acceptable,pil slikken is verboden want vrouwen zijn er om kinderen te baren..
dus spaar me a.u.b dingen te vertellen over de islam...

in mijn ogen zijn de mensen die achter wilders staan gewoon stel schapen.

jullie moeten die ogen van jullie openen.

Hitler heeft duizenden mensen gedood of laten doden was hij dan
ook een moslim of juist een cristen??????????????

wilders in mijn ogen ben je een zielig en een klein ventje.
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! ZE MOETEN HUN IEGEN LEVEN IN HUN IEGEN LAND VOEREN.
dus niet zo zeuren als er zo film komt, kon je verwachten
Wat een kutfilm zeg. Slecht gemaakt, beelden die uit hun context zijn gerukt, overdreven en dan ook nog eens feitelijk onjuist.
softe skoften hiero
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Ik geloog niet in een god maar goed ook niet in een hemel dus eigenlijk boeit het me dan ook niks
jij spreekt jezelf wel zo hard tegen. aan het kruis, met die moslims, hoe barbaars en fascistisch wil je het hebben. eerst nadenken dan pas dingen zeggen.
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Bijbel is ook fout gaat om de manier dat mensen naar die boeken kijken doe wat onderzoek voordat je dingen uitkraamt :P
denk nou is na..
waarom wordt er zo'n film over moslims gemaakt?
OMDAT ZIJ HET ER ZELF NAAR MAKEN DAT WIJ ZO OVER ZE DENKEN
waarom zijn wij, nederlands, bang dat na het uitzenden van zo'n filmpje een terroristische aanslag op ons land gepleegd kan worden?
KIJK DAT FILMPJE.. KIJK HOE JULLIE PRATEN.. OVER BOMMEN EN ZOOI.. VINDT JE HET GEK? DAAR MAKEN JULLIE HET ZELF NAAR!
denk je dat Nederlanders ook mensen gaan vermoorden als iemand zo over ze praat?
NEE!!!
en waarom niet?
OMDAT WIJ HET ER ZELF NIET EENS NAAR MAKEN DAT MENSEN FOUTE GEDACHTES VAN ONS KRIJGEN! WIJ DOEN NORMAAL

als je in een ander land gaat wonen.. pas je dan aan! dan doen wij, Nederlanders, en de rest van de wereld ook! maar nee hoor.. alleen de moslims weer niet!

JULLIE MAKEN HET ER ZELF NAAR!
Ik heb alleen de dominee nog niet horen roepen: Dood alle niet christenen :O

Het is wel overdreven dat alleen de koran wordt gepakt,,
Had ook niet anders verwacht van Wilders.
totaal mee eens
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! [youtube]knRLJp-nqSg[/youtube]
gaap.
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Ik zie liever van die oneliners als comment!
Stelletje mislukte annalisten met het IQ van een hondendrol!
wilders is nu "a dead man walking"
Ik weet niet hoe t met jullie zit, maar ik ga nog ff aan d schandpaal knagen...
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! kan er iemand een film maken tegen capslock gebruik?
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Inderdaad uit welk hol zijn die gekomen?
Nou, k voel m er niet zo erg fit na....
Hoe kinderachtig is dat volk wel niet!!
waneer worden ze eens verstandig en doen ze niet alles wat in het boek staat.
er word gezegd dat wij ons aan de samenleving hier moeten aanpassen. ik kan niet zeggen dat alle moslims zich aanpassen aan het samenleving hier maar JULLIE kan ook niet zeggen dat ALLE NEDERLANDERS hier ook een beetje rekening houden met ons.
owjah nog iets.."voor de mensen die niet eens echt wat weten over de islam en zomaar wat uit hun kop roepen, pak een koran (vertaald in het nederlands) en ga het lezen ga niet zomaar alle fouten van de moslims zitten zoeken en filmen en dan roepen dat ze Z.G.N terorristen zijn(hahaha) wij kunnen ook het zelfde met jullie doen kom mij niet wijs maken dat alle christenen precies doen wat er in de bijbel staat of iets van de bijbel weten dat geld voor de joden als voor de anderen, je gaat toch ook niet zomaar wat roepen als je de betekenis van een woord niet weet je zoekt het eerst op, doe dat ook met de islam, alleen bij jullie gaat het niet om de islam het gaar erom dat jullie ons niet kunnen hebben!"
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! In de aftiteling staat dat het script is geschreven door Geert Wilders en SCARLET PIMPERNEL :D wtf!? ff gegoogled dus, kwam ik uit bij deze film :P: http://www.moviemeter.nl/film/26532 Check die gast ze haarstijl.
Ha Ha echt een domme film..Hoe achterlijk kan je zijn.. Wilders kan je GELOOF en CULTUUR niet uitelkaar halen..waar in Turkije of Marokko worden meisjes besneden? maar mensen daar zijn toch ook moslims?? of een boerka?? boerka zie je in Iran mensen dragen want dat is hun cultuur...zolang mensen t verschil niet kunnen zien blijven ze DOM !! haal foking CULTUUR niet in de war met een geloof sjeetje man..
@ hennie, is je zus met een marokaan ervan door gegaan?
Dames en heren,

Leer eerst eens fatsoendelijk typen. Ik neem aan dat ik hier te maken heb met 11 jarige kinderen?, met hun nutteloze en onzinnige opmerkingen. Leer je les en pas op voor die onwetende pubers die JUIST (toekomstige) rellen gaan schoppen dankzij deze 'film'.
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Leipe film slaat imo nergens op. In de aftiteling staat dat het script is geschreven door Geert Wilders & Scarlet Pimpernel ff gegoogled: http://www.moviemeter.nl/film/26532 Check die gast z'n haarstyle :p

Die film is errg slap vind ik.
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Oei slechte film hoor, waar was Chuck Norris, Of Arnold Schwarzenegger
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! helemaal gelijk wilders! 100% behind your back!
Jij bent echt bang he?

Ik ben ook tegen de extremisten die wilders hier laat zien.
Hij maakt een goed punt dat de misdaden die ze begaan fout zijn, niets nieuws, dat vinden we allen.

Alleen wat jammer is, is dat hij voorspelt dat het in Nederland ook gaat gebeuren als er meer moslims er bij komen.

Dat is volledige bullshit.
Wij leven in een beschaafd land. Wij beoefenen zelfspot, atheisme en democratie.
En dat is zeldzaam in deze wereld.
Holland
alle religies de wereld uit zeg ik!
achterlijke idiote
Voor die nederlanders die nu nog slapende blind willen zijn, weet dan als geen moslim, dat je vrouwen hoeren zijn, en als ze in verwachting raken, het kind uit de buik getrapt wordt, of zoals bij het bij bekende geval, geprobeerd,(was een gewone jongen geen radicaal).
Ze mogen je bestelen en beliegen, en zelfs vermoorden.
Dochters die bij de politie werken, geven info door aan familie.
Als ze zelfs eigen familie vermoorden , hoe lang zal hij dan denken over jou lot?.
Ze zullen ook totaal niks aanemen van een niet moslim, sterker ze tetteren er gewoon overheen zodat ze jou niet meer horen.
Hun wet zal zegenvieren, maar niet over mij, ik ben wakker
ga eerst fatsoenlijk nederlands leren,wat dacht je daarvan
"Komedie, laat alle Geert Wilders stemmers maar de negative IQ trein nemen naar Duitsland en laat alle moslims die in vrede kunnen leven hier maar heen komen" zei de hollander(ik).

Goede speach van balkenende ook al ben ik geen fan van hem.

Terroristen zijn geen moslims, alleen mensen die de koran verkeerd intrepeteren.

Gegroet en hou het een beetje rustig ;)
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Zoveel ophef over dingen wat al bekent is.

Hij heeft gelijk met wat er in de Koran staat, maarja word alles nog nageleeft door elke Christen uit de bijbel?? dacht het niet.
Het is zo makkellijk om te generaliseren...
Er zit wel een kern van waarheid in, maar dat geld maar voor 20% max van alle Moslims.
Ben niet tegen ben niet voor, maar als iedereen gewoon een beetje aardig tegen elkaar doet, bereik je meer dan een boek proberen te verbieden. Mein Kampf word ook nog gelezen.

(zal wel door niemand worden gelezen, maar moet ff een keer me mening kwijt)
Chille Film
Trouwens, optieven met die niveau -1 comments over dat christendom ook slecht is en bla bla.. Het overgrote deel in Nederland gelooft niet eens.. In mijn ogen is al het geloof gewoon verkankerd, groot geworden door een gebrek aan filosofie
idd Morris,

Hoe kun je deze beelden nou wegwuiven met 'kennen we al'... Het lijkt wel of ze accepteren dat het gebeurd. Dit wens ik me ergste vijand nog niet toe! Die praktijken, die voortkomen uit de ideologie de islam zijn fout. 100% Fout. Iedereen die dat met mij oneens is kan net zo goed doodgaan, hij is een slecht mens.

Ik vind wel dat moslims en islam gescheiden moet worden. Moslims hangen de islam aan, maaarrr... Ik zie lang niet alle moslims zo moorden en er zo over denken! Ik denk dat er zelfs moslims het idee zouden steunen om dat stukje ideologie (geweldpleging tegen niet islamieten) te schrappen.
Chill, hij begint meteen. Op live leak zelf laad hij nie eens!
People, Wilders is gewoon zielig. Hij wordt door Israel gesponsord om de Islam zwart te verven.
Het is waar dat Moslims hard terugslaan, maar ze reageren op discriminatie. Respecteer ze, ze zullen jou ook respecteren.
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Respect naar Wilders voor het toch uitbrengen van deze film!
Gast heeft ballen!
GEERT WILDERS KRIJG DE ******..!!!
Maar 1 ding moet ik ze nageven, voor zover als ik gezien heb, verijken de de kerken zichzelf niet, zoals dat zootje in Rome.
Als je eens kijkt naar de schatten die daar staan , en als er ergens honger is, is de enige actie die ze doen , is jou een collectezak onder je neus douwen om wat te geven, maar van de kerk zelf zie je weinig.Hoewel ze ook goede instanties hebben, vind ik dat er weinig van die rijkdom besteed word.
Geloof zou voor jezelf moeten zijn, jij wil zo leven, doe dat dan, zonder daar verder iemand mee lastig te vallen, of diegene zou er zelf geintereseerd in moeten raken, en is het aan jou overedingskracht(niet met wapens) om er een schaapje bij te plukken.
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! wtf komen veel moslims hier
ze moeten maar eens die fotos laten zien hoe ze die irakezen mishandelen kk amerikanen
Je Lult Koek, Mensen MOGEN hun eigen leven leiden en hun eigen geloof kiezen, dat is waar. MAAR als ze daarmee andere geloven en ongelovigen gaan AFSLACHTEN (want dat doen ze) is het geen goed geloof meer en moet het verboden worden.(PUNT)
Niets nieuws onder de zon. De bijbel en de Tora hebben ook dergelijke geweldadige passages. Wel gek al die ophef over het uitzenden van deze film. In feite keert deze film zich niet tegen de Islam, maar tegen een geweldadige uitwas daarvan.

Desalniettemin mist de film balans. Een opsomming van geweldadige uitspraken van Christenen en Joden zou namelijk zijn punt ondermijnen. Maar als deze film bedoelt is om een discussie te starten is het feit dat hij een nogal eenzijdig standpunt vertegenwoordigt juist goed. De film nodigt hierdoor namelijk uit om genuanceerd te worden met tegenargumenten door al die mensen die weten dat moslims even vreedzame bedoelingen hebben als de gemiddelde mens.

De kwaliteit van de film is trouwens nogal laag en m.i. zou de film daarom niet uitgezonden hoeven worden. Dus niet omdat het zou aanzetten tot haat, maar omdat het niet echt een film is. Het is eerder een korte presentatie welke zou kunnen als inleiding tot een vreedzaam debat in een buurthuis ofzo.
Toppie geert! Schoarma Hakbar
Geert.....Bedankt!
ach geertje, zolang je klein kikkerlandje en europa afhankelijk blijven van de olie van middenoosten, kan je niks doen tegen islam..doet pijn he??
Oeps, Bijbel moet natuurlijk met een hoofdletter. No offense..:)
Volgens heeft wilders zich meer gericht op de apen in ons 'klein kikkerlandje' valt vast wat aan te doen boer teun
Ja we hebben het over een handje vol,als we in Nederland het over een handje vol hebben word er wat aan gedaan,relschoppers bij voetbal,junks en noem maar op,daar zijn wij zelf ook niet blij mee en werken ook mee om dat probleem op te lossen,maar dat handje vol extremisten heeft wel een grote achterban,dus komt het erop neer dat er maar een handje vol moslims zijn die het goed met ons voor hebben,maar die kunnen ook niet op tegen de rest van de wereld,voordeel is dat ze niet vermoord worden(tot nu toe)
Niets nieuws onder de zon. De Bijbel en de Tora hebben ook dergelijke geweldadige passages. Wel gek al die ophef over het uitzenden van deze film. In feite keert deze film zich niet tegen de Islam, maar tegen een geweldadige uitwas daarvan.

Desalniettemin mist de film balans. Een opsomming van geweldadige uitspraken van Christenen en Joden zou namelijk zijn punt ondermijnen. Maar als deze film bedoelt is om een discussie te starten is het feit dat hij een nogal eenzijdig standpunt vertegenwoordigt juist goed. De film nodigt hierdoor namelijk uit om genuanceerd te worden met tegenargumenten door al die mensen die weten dat moslims even vreedzame bedoelingen hebben als de gemiddelde mens.

De kwaliteit van de film is trouwens nogal laag en m.i. zou de film daarom niet uitgezonden hoeven worden. Dus niet omdat het zou aanzetten tot haat, maar omdat het niet echt een film is. Het is eerder een korte presentatie welke zou kunnen dienen als inleiding tot een vreedzaam debat in een buurthuis ofzo.
@ kalex d, was t maar zo. T enige wat wilders doet is iedereen over een kam scheren.
Je kan een boek moeilijk de schuld geven van dit alles, ook heeft het geen zin dit te betrekken op een geloof/cultuur.
Je hebt alleen sommige figuren die de koran op hun eigen manier opvatten, of bepaalde stukken iets te letterlijk nemen.

Ik bedoel, als er in een of ander heilig boek staat dat schijt eten gezond is, dan doe je dat toch ook niet?
Reactie op Pim: zit Mohammed B. dan niet achter slot en grendel?
De film is prut maar de essentie blijft staan dat de koran slecht is en hier ben ik het mee eens.
Als ze zo'n vredelievend volkje ware geweest dan hadde ze zich hier niks van aangetrokken. bij andere geloven was dit helemaal niet zo'n groot punt geweest.

altijd oorlog in het midden-oosten altijd opspraak over het geloof, altijd mensen die zich misdragen.

zuigen mensen dit zomaar uit hun duim? al zijn veel dingen niet waar er zit zeker een kern van waarheid in anders is de situatie niet zoals deze nu is.
reactie op snakebite: ooit in Afrika geweest? In Rwanda waren het Christenen die dergelijke dingen elkaar aandeden.
Helemaal met Freedomfighter eens trouwens...

Heb hier trouwens stuk of 4 reacties gezien die beter zijn dan alle andere bij elkaar...
nou doet die kutplayer het zelfs in IE al niet meer !!!
mn ballen jeuken weer, heeft iemand nog ontharingscreme over?
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Sow ff gelijk de site gepromoot haha, gelukkig doet hij het hier wel meteen!
Moest hier nou zo'n ophef van gemaakt worden Nou Balkenende heeft zijn eigen flink verschut gezet,door alles zo op te blazen.
Wilders ik vind het en goede film,precies zoals het is.
wat was nou precies de reden van alle ophef?

die paar vertaalde stukjes tekst?
Ik zei toch dat zelfspot, atheisme en democratie Zeldzaam zijn in de wereld.
Die hebben ze niet echt in veel landen.

Extremisten kunnen niet relativeren, hebben geen zelfspot, kunnen niet begrijpen wat iemand van een andere cultuur zou vinden van hun geloof.

Hier wonen slechts een handjevol die de Koran op een idiote manier volgen. Wilders zegt dat ze dat Allemaal doen. Daar ben ik het niet mee eens.

Wilders is net zo kortzichtig als de mensen die op het moment de nederlandse vlag verbranden.
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! waarom moeten wij rekenening houden met jullie, voor zover ik weet is dit Nederland waar jullie heen komen en niet turkije waar ik naar toe ga. Als ik naar turkije zou gaan zou ik me aanpassen en niet andersom.
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! kijk die film nog eens goed, daar roept zon imam figuur op om al die dingen weg te doen
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! De tering... Je bent denk dik 2 uur bezig om al deze levensverhalen te lezen :O
On-Topic : wat een rag-film xD
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! blablabla kom effe zitten...
Hahahahahahahaha nou isdie deense cartoonist boos omdat widlers van hem heeft gejat hahahahaha
als moslim zijnde zeg ik dat er nergens in de koran staat dat je homo's moet vermoorden, mishandelen en afslachten. Er staat in geen een sure dat je vrouwen moet onderdrukken en helemaal niet dat je christenen, joden of ongelovigen moet vermoorden. Volgens de Islam mag iedereen geloven in wat hij wil. Allah zal ze beoordelen als hun tijd komt. Tot die tijd heeft geen een mens het recht om homo's, ongelovigen of wie dan ook te mishandelen of vermoorden. Volgens de Islam moet je je geloof in een vredige manier uiten en de waarheid vertellen waar jij in geloofd. Maar helaas wordt alles van een kant gescheerd. onwetenheid zorgt voor deze onrust. Onderzoek en bekijk of hoor niet alles van een kant. Vergelijk informatie van beide kanten. Ik ben ook Islam omdat ik het van m'n ouders had meegekregen. Maar er was een tijd dat ik mijn geloof twijfelde. "hoe kan zo'n sterk verhaal nou kloppen". Waarom doen ze homo's zulde dingen aan terwijl ze er niks aan kunnen doen over hun aardheid. Ik ben alle geloven gaan onderzoeken en kwam uiteindelijk bij de Islam uit. naar mijn mening is dit het echte geloof. En ik ben er blij om dat ik er zelf ben achter gekomen ipv dat ik van m'n ouders aangeleerd heb. Dit staat ook in het koran. dat ik het moet onderzoeken of het echt is en niet in iets moet geloven wat ik aangeleerd krijg. http://www.ontdekislam.nl/wonderen1.php
kk moslims
urine
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Film == gaap, maar zijn punt heeft ie wel gemaakt.
Buitenhof is fucking bang voor boze moslims en er is al menig doodsbedreiging in de lucht gegooid. En dit natuurlijk allemaal ver voor de film uit was.
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! een klasgenoot van mij is moslim en dat is een geweldige gozer. Maar als ik dit soort dingen op tv zie, als ik op het rolluik van de chinees hier om de hoek "Allah lust jullie rauw" zie staan, als ik mensen op tv zie die anderen onthoofden in de naam van Allah, dan krijg ik wel rare ideeen.
Als ik dan hoor dat 1 of andere maffe christen zichzelf heeft opgeblazen in ierland dan denk ik ook, wat ben je voor mafkees.
Maar dat iedereen hier dan wel de islam en niet een ander geloof zo gevaarlijk vind, vind ik dan ook niet raar. Kijk alleen maar eens naar hoeveel doden er vallen in naam van elke godsdienst.
Achja, zo zie je maar weer wat voor ophef ze maken over niks. Hoe groot balkenende zich voor schut heeft gezet en waar de moslims bang voor zijn : De waarheid!!! want zo is het.

Alle radicale moslims het land uit sodemiteren. Mzzls ;)
w.p.
Volgens mij zijn alle normale mensen het eens met Geert Wilders. De dingen die we in dit filmpje hebben gezien zijn verschrikkelijk. En er moet zeker wat aan gedaan worden. Waar Geert Wilder volgens mij de fout ingaat is door te zeggen dat de islam fout is. Er staan verkeerde dingen in de Koran, maar die staan ook in de bijbel. Waar het om gaat zijn de daden, die moeten bestraft worden. Je kunt niet een hele groep gelovigen de schuld geven van wat een aantal doet. Ik denk dat Wilders vooral bezig is om angst te zaaien in plaats van mensen nader tot elkaar te brengen. Wat mij betreft heeft Wilders de plank volledig misgeslagen!
Kutmongolen tegen kutmongolen, dat werkt lekker.
De doorsnee mens wil niets van dit.
Wilders is een hele slechte film-maker. Terrorisme is kut en komt van alle kanten. Moslims zijn daar in in de minderheid. Wij hebben veel meer doden op ons geweten.
En ga voor de rest met z'n allen lekker verder met om je knikkers vechten, gatverdamme.
Als iemand op de site hier denkt dat ie de hele situatie overziet, think again. What arrogance.
Er zit schoonheid in elke godsdienst, de essentie er van. Maar zodra er macht bij komt kijken heeft het niets meer te maken met iets nobels. Ego bullshit.
Ik heb er mijn buik van vol, niets nieuws. Zo oud als de mens en z'n kut ego.
Bah bah bah bah.
opkankere met je respect voor andermans geloof,dit is n gevaar,kortzichtige herseloze lul
KK film, zeker met moviemaker gemaakt ofzo.
Oh ja ennu, effe rellen, volgens mij ligt het gemiddelde IQ op deze site veel lager dan het aantal hits dat deze film haalt ;-P.
Ik vind elke vorm van geweld (tenzij het martial arts is) dom, en een uiting van onmacht. Ookal uit ik nu ook verbaal geweld, maar ik ben de eerste die zal toegeven dat dat voor geen meter helpt.
Maar erg slim vin ik jullie over het algemeen niet met z'n allen - wel kortzichtig. Ben ik ook soms hoor - maar ik heb wel moslim vrienden, christen vrienden, atheisten, geschoold, ongeschoold - en geen van hen is een terrorist.
Ga eens kijken WAAROM iemand een terroristische aanslag pleegt.
En als jij een moslim op z'n bek wil slaan dan ben je zelf niet beter dan een terrorist.

Ook test 1,2,3 om te kijken hoe up to date en scherp jullie zijn.
Wat is het verschil tussen een fundamentalist en een terrorist?
Wie zo hard mee lult moet dat toch ook goed kunnen beantwoorden?
Ik ben benieuwd, lezertjes!
naja... alle moslims geloven in de koran.. dus lijkt me dat de gedachte in een vrij rechte lijn loopt bij alle moslims.. ontken maar eens dat niemand een probleem heeft met bijv. homo's.. laat het duidelijk zijn dat jullie mening over veel uit de koran hetzelfde is.. dus de plank mis geslagen? Totaal niet!
Daden? Hij zegt wat hij denkt, dat mag in dit land.. ook als dit beledigend is
Ik ben een lullin!
Had je nie verwacht he!

Ik ben ook geen hippie, moslim, helemaal niets. En ik vind al die terror net zo kut.
Verwarrend?
Goed zo!
Deden christenen tijdens kruistochten niet ook iedereen die niet tot het christendom wou bekeren doodmaken?
oke dat was dan wel heel wat jaren terug maar misschien lopen sommige mensen op deze wereld dan nog wat achter met hun denkwijze??:S
maar de film is idd niet echt nieuws nee:S
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Ik denk niet dat ieman zin heeft om 179 reacties door te lezen, ik dus ook niet....
Hennie ik ben trots op je ;).
Jammer alleen dat arabisch op 3000 manieren vertaald kan worden. En dat elke 'heilig' boek heel erg afhangt van je intrepetatie.
Trouwens, is het volgens de bijbel niet normaal dat je als God het je vraagt, je je eigen kinderen afslacht?
Hoe ziek is dat?

Maar hier ben ik niet een kenner. Ik weet niet de context. Als meer mensen nou eens toe gaven; I don't fuckin' know!
En ik vind Wilders een mongool die slim gebruik weet te maken van omstandigheden en de Media.
Petje af, mongool!
Terroristen zijn geen moslims, alleen mensen die de koran verkeerd intrepeteren.

Heb je gezopen ofzo?
Je beweerd nu dus dat geert een terrorist is..
althans vanuit jou interpretatie gezien. Ik vind namelijk niet dat geert de koran verkeerd interpreteert.
Geloof maakt meer stuk dan ons lief is.
hippies en nichten! owja en neven
Wat een zielig filmpje. Hier is duidelijk de creme de la creme van de dutch design bij betrokken geweest. Dat ziet er toch niet uit? Het getuigt weer eens duidelijk van Wilder's laag intellect om extremen aan te halen om zijn punt duidelijk te maken. En dan dat einde... mijn god (neej, niet allah in dit geval) wat een laffe vertoning.
Wat een zielig filmpje. Hier is duidelijk de creme de la creme van de dutch design bij betrokken geweest. Dat ziet er toch niet uit? Het getuigt weer eens duidelijk van Wilder's laag intellect om extremen aan te halen om zijn punt duidelijk te maken. En dan dat einde... mijn god (neej, niet allah in dit geval) wat een laffe vertoning.
Ik krijg zo het vermoeden dat je geen moslim kent, en dat je al helemaal niet met linkse mensen praat.

Misschien ben je zelf wel kortzichtig, ik weet t niet. Hell, misschien ben ik wel kortzichtig omdat ik jou kortzichtig noem.

Maar jij kent geen beschaafde moslims? Dan heb je niet ver genoeg gekeken.

Ik geloof trouwens niet dat het openstaan en het proberen te begrijpen van andere culturen te maken heeft met het links of rechts zijn.
Wilders is Extreem rechts, dat betekend dat hij blind is, of tenminste zich blind voor doet. Dat gebeurt ook met Extreem links, wat niet echt gesteund word in NL, SP is niets vergeleken met de echte communisten.
Extremen zetten zich in voor 1 doel en dat is de samenleving compleet veranderen.

Wilders wilt een religie compleet verbieden onder de naam Partij van de Vrijheid, dat is geen vrijheid, dat is onderdrukking.

Ik denk dat je kortzichtig bent.
En jij lacht om je eigen grapjes.
Perfect voorbeeld van iemand met een gebrek aan communicatieve vaardigheden.
Goed, dat is een idioot. Zoals vele die in dit filmpje worden laten zien.
Die speaches worden Vooral niet in Nederland gehouden.

De mensen die hem volgen weten simpelweg niet beter.
Net als de mensen die nu als een kudde koeien Deense en Nederlandse vlaggen verbranden.
Net als de mensen die nu als een kudde koeien Wilders volgen omdat hij ook het hardst schreeuwd.
Verstandige moslims, waar er toch echt heel wat van zijn, die volgen zo'n man niet.
Want als je zoiets hebt als inlevingsvermogen, dan onderdruk je een vrouw niet, dan hak je geen hoofden af, dan accepteer je andersmans geloof.
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Tering 197 al... wordt een recordje!

zoek een leven mensen...
ik heb trek in een broodje shoarma
apenkutje
Copy / past? Nja, je lacht nog steeds om je eigen grappen.
Heb het dan natuurlijk over FiveO..

+10 voor Teeuwen, wat zijn die 3 toch ff compleet uitgeluld! :D
Ik heb het gelezen en ik ben het met hem eens.
Barthello kerel, maak je druk over andere dingen joh,

In dit geval is het vooral ook de aanloop geweest om veel discussies los te maken, dat de looks van een film minder zijn is hier nogal onbelangrijk....
Je hebt helemaal gelijk Barthello
Ik heb een downloadversie van fitna gespot in HD kwaliteit. Vind hem hier http://www.goedzo.com/index.php/2008/03/28/watch_fitna_online_bekijk_de_wildersfilm
als er een ding is die alle godsdienstige boeken duidelijk(willen) maken is dit:

behandel u naasten zoals u zelf behandelt wilt worden.

lees dit, denk er over na en bedenk dan zelf wat je ermee doet.
Dan toch ook nog een reactie van mij:

Zo zie je maar weer dat elke idioot met een laag iq/eq een heel land gek kan krijgen, en al zijn volgelingen nog als domme idiote schapen erachteraan lopen.

Waar zijn we nu mee bezig leren we dan helemaal niets uit wat de mensheid tot nu toe heeft meegemaakt, waarom blijven we toch zo kortzichtig, en denken we niet na over enige gevolgen die er aan onze acties kleven...
Of zal ons aller grote vriend dat toch hebben gedaan, zodat hij straks kan zeggen: ZIE JE WEL...

@ HENNIE:
Rot Allah voor dommen op met je domme verhalen, jij bent een van de mensen die het alleen maar erger maken. Zoek ajb een hobbie of ga aan je piemel trekken als je alleen daar een hoog genoeg iq voor hebt, maar laat andere mensen lekker met rust!

!!!PEACE, LOVE & UNDERSTANDING, wat willen we nog meer?!?
Jammer...
Ik vind gewoon dat iedereen die hier een post heb staan met een van de woorden: "Allah" "Moslim" "Koran" of "Boerka" gebanned moet worden...
Pot verwijt de ketel?
BIERTH 03/28 /02:13 AM....!!!PEACE, LOVE & UNDERSTANDING, wat willen we nog meer?!?.........................................................................................................BIER EN TIETENNNNNN...........
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! lijkt me sterk dat wilders neergeschoten word om deze film.
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Nee Diavolo is nuttig bezig.
"oh er hebben al 200 mensen gereageerd, dat ga ik niet lezen"
Rot dan op

Ik moet zeggen, Al is Hennie soms errug vervelend, hij heeft toh een goed onderbouwde mening en zier toch een stuk slimmer uit dan ik verwachtte. IId gaat niet om de kwaliteit maar om de essencie van de film. en dat we allemaal maar eens moeten na denken enzo.
zit maar niet over ze in ze blazen zichzelf wel op ja :P
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Ik vind hem op zich niet eens zo aanstootgevend, behalve als je natuurlijk 5 jaar geen kranten hebt gelezen, tv hebt gekeken of je niet met actualiteiten bezig hebt gehouden.
Ik ben het eens met bloemkoolvreter:

MEER TIETUH!
Wilders is gewoon een attention whore.
Dan nog liever Paris of Britney
Skoften.net is echt een site voor kleine kinderen die thuis niet van hun mammie mogen schelden en hier komen uithuilen.

Geef me 1 reden om hier 250 keer op te gaan reageren ?

Het is echt een über saai filmpje.. :/
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Shit joh, had ik net zo'n Mooie Zwem-Burka gekocht!!
Hoef ik nu ook al niet meer aan te doen met al die negatieve aandacht..;P

Slechte film, Goeie inhoud.
kvin de nieuwste south park aflevering 10x beterrrr
BMW.z3, jij woont toch ook in Nederland? Wat zeur je nou dat dit het niet waard is om op te reageren? Dit is zo'n beetje het wereldprobleem/conflict van onze eeuw! Maar goed, als jij lekker in je grotje jezelf wil zijn, trek je dan ook maar niets aan van dit alles en reageer vooral zelf niet als 222e...
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! 226ste!
Ik ben Moslim en ben niet tegen Christenen en Joden of ongelovigen. Als iemand nergens in gelooft is dat zijn of haar eigen keuze. En als je t hebt over Moslims die naar hun eigen land moeten gaan... nou, er zijn genoeg autochtone Nederlanders die Moslim zijn. Dus ehmm... IN YO FACE
kkmoslims
We geven ze een land om in te leven, eten, drinken, veiligheid, onderdak, zelfs uitkeringen! Wat krijgen we ervoor terug? ...... Er wordt goed misbruik gemaakt van ons nederland! Wij worden geacht respect te hebben, maar andersom worden we keihard in de reet geneukt.
yoo leuke film zonde dat er geen speciaal effects tussen zitten moe je je hier nu druk om maken super pr btw
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Een goede, duidelijke (propaganda-achtige) documentaire. De belediging is tot een minimum beperkt en er zijn alleen feiten gegeven over de ideologie van (extremistische) moslims. Ook al had ik meer verwacht, deze film is wel een goede bewustmaker voor de westerse samenleving.

Geert, ik zou zeggen: Fitna the Movie Part II
Film?

De "film' duurt 15 minuten en ik zie nergens acteurs?
dat noem je toch geen film, maar doen we dat toch dan wil ik die ene imam nomineren voor een oscar!

You will take over usa, you will take over UK, you will take over Europe, We trust in Allaaaaah!

wat een charisma heeft die man
Oke Geertje, je hebt me overtuigd.
Over een paar weken halen we die vliegende fakir in de Efteling neer.

En dat verotte vliegende tapijt gebruiken we als deurmat...
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! hehehe nee man die is koel :P
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Film is bewegend beeld lutser!
Geert laat de mensen zien die de koran verkeerd intrepeteren, voor de rest voegt hij niets toe aan wat wij al wisten.

Ik verdedig de mensen in deze film ook niet, die andere mensen hun overtuiging opleggen, dat is vreselijk.

Alleen wat we nu krijgen is dat alle Nederlandse moslims tot deze groep gerekend worden wat totaal onterecht is.

Dit gaat ook ooit over dit gedoe, maar zolang er in het oosten geen toekomst-perspectief is wordt het niet beter.

Misschien dat als de komende generatie moslims oud is dat het dan over is, want niemand zit te wachten op opdringende mensen :)

Ik zeg, iedereen eigen geloof en overtuiging(van rasict tot moslim) en laat elkaar met rust.
Je slaat de spijker op z'n kop, Robin. Alles wat ik al kwijt wilde, heb jij hier gezegd.
Bravo!
waarom zeg je dan mongool??? als je iedereen wilt respecteren???? MAFKETEL.... at Robin (die probeert slim te doen)
frank ik vind dat ik als nederlander niet met rust word gelaten door de islamieten, ik vind het vreselijk opdringerige, respectloze en vervelende mensen, of je nou socialist bent of niet, ontkennen dat de islam hier geen goeds is, concluderen met je ogen en oren gesloten
vieze hoere moslims

Geachte kut moslims.

ik hoop dat jullie dood gaan

vriendelijke groeten uit Holland zeg maar

toedeloe en allah is een joodse homo vieze tering aapen
kutzakken moeten gewoon weg.
denk je is in over 20 jaar als alles lekker zn gang gaat,, dan zie je alleen maar kkmoslims en ander kutvolk over straat.

oprotte of doodslaan
De film heeft me zeer aangegrepen.
Het wordt echt tijd dat mensen elkaar het leven gunnen.
Begrip voor elkaar hebben. Respect en liefde voor de medemens en het leven, ongeacht religieuze overtuiging.

Denk eens aan de natuur. Het gaat slecht met deze planeet. Zonder deze aarde zijn wij allemaal niets, het leven van planten en dieren wordt ernstig bemoeilijkt met die steeds vuiler wordende atmosfeer en steeds dunner wordende ozonlaag.
Als de poolkappen weg zijn zou het nog weleens ondraaglijk koud kunnen worden in de meeste bewoonde gebieden.

We zullen elkaar hard nodig hebben om leven op aarde te laten voortduren.
Ik wil hier maar 1 woord aan vuil maken: STERF!
ik werd echt heel erg geil van dit filmpje,
geert wilders is zo knap, ik kreeg er gewoon spontaan een stijve piemel van :P

Heil hitler he ;)
Ik denk dat de 3e wereld oorlog nu gaat beginnen !

Geert wilders is idd de opvolger van adolf hitler !
jannuhmang ben je dom ofzo idioot

je bedoelt dat de moslims netzoals hitler wille zijn !

de 3e wereld oorlog mag van mij beginne ! die tering moslims zeiken teveel over hun geloof en wij moete ons aan hun aanpasse .. nou IK DACHT HET NIET
ALS HUN ZICH EIGEN NIET EENS AAN ONS WILLE AANPASSE

FUCK OFF
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! mag ik em uitreiken?
Fita is wel een goeie film. het laat de minpunten zien in de het moslim geloof. ik zelf ben zelf ook niet bepaald een voorstander van een geloof dat je aanzet tot het haten van andere mensen. Ik zelf vind dat die bepaalde pagina's die haat en moord er in hebben staan verwijdert moeten worden. En om heel eerlijk te wezen vind ik ook dat er geen nieuwe moskee's moete kome want als je het mij vraagt zijn er al meer dan genoeg in nederland, eigenlijk al teveel. En tot slot ik vind dat de moslim scholen ook weg moeten. Ik vind dat als je naar nederland komt moet je immigreren en niet je eigen land recreëren in een ander land. Ja er zijn christelijke scholen maar om eerlijk te zijn nederland is gebaseert op een christelijk geloof en dat gaat al eeuwen terug. Ik wil niet dat de normen en waarden die we vandaag de dag kennen hier in nederland worden verweidert omdat we buitenlanders in dit kleine landje accepteren. Ik heb geen probleem met buitenlanders maar op dit moment ben ik het eens met wilders "genoeg is genoeg" en het is inderdaad genoeg. Die film vertoont de waarheid in het geloof. Niet iedere moslim volgt dat geloof exact maar het is al eng genoeg dat er miljoenen het wel volgen.
Wat de smurfen ook smurfen, Gargamel smurft ze gewoon niet. Eerst de boel hier smurfen voor we anderen gaan smurfen. Het Westen is sowieso verantwoordelijk voor het fundamentalistische gesmurf daar.
Iedereen smurfen en een smurf, en we zijn uitgesmurft.
dam1 , zuig aan me pik ofzo vuile randdebiel 1e klas
nou ik vind dat wij gediscrimineerd worden in ons eigen land terwijl hun wel met een vlag op hun kleren mogen lopen en wij niet want dan zijn wij racist en dan nog eens wat het is hier al zo erg dat als mijn dochtertje van 6 in de speeltuin speelt met haar zusje van 3 en er komen een groep turken de speeltuin in dan moeten hun maar oprotten nou over mijn lijk en nog een voorbeeld miss black moet zwart zijn he mogen wij niet aan mee doen maar miss nederland mag wel zwart zijn is dat niet een beetje raar echt hoor geloof mij er komt een 3e wereld oorlog en dan zijn wij negens meer want er zijn er zoveel hier in ons land ik heb er gewoon genoeg van alle buitlanders oprotten en nederlanders terug komen en zeggen wat je wilt zeggen en dan niet bang zijn want er zijn er zoveel het eens met jou kom op voor onze eigen rechten en ons niet in een hoek laten draaiven want dat gebeurt nu wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kut buitenlanders en ja was pim hier nog maar hoe zou het dan geweest zijn
volgens mij zegt Diosa dat ook ;-)
Ik ben agnost, geloof dus in helemaal niets, maar van mij mag je geloven wat je wilt. Bid thuis, en kom in de hemel of wat dan ook en wees blij. De meeste posts hier slaan helemaal nergens op en is helemaal niet over nagedacht. Als je even nadenkt dan heeft elk geloof fouten gemaakt, en verschillende geloven proberen al eeuwen met geweld hun doelen na te streven. Als iedereen gewoon blij was met wat hij geloofde en met wat anderen geloven zou er denk ik een boel meer vrede zijn.

De film tenslotte vind ik gewoon een media stunt. Hij verteld niet nieuws, en zoals Diosa al zei, in de Bijbel staan precies dezelfde dingen. Het gaat erom hoe je het opvat. Ik zeg niet dat een van beide goed is, volgens mijn opvatting is er namelijk geen god. Volgens beide godsdiensten zou ik volgens mij dood moeten. En ja, de christenen zijn een stuk gematigder tegenwoordig, maar dat heeft ook honderden jaren geduurd, en het feit dat moslims het tegenwoordig meer doen (al worden we ook wel beïnvloed door de media) komt denk ik ook wel omdat bijv Bush niet echt met veel lof over ze spreekt. Het is ook zelfverdediging.
Zeg maar wat je van mijn mening vindt, maar iig heb ik erover nagedacht ;-)

Have a nice day!
als die moslims zo graag mensen willen vermoorde blabla omda ze andere gedachte hebbe dan de koran dan moeten ze da maar in hun eigen land doen en de grenzen sluiten zodat er niemand meer in of uit kan dan zijn wij daar ook vanaf mafkeze da ut zijn
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! zelf ben ik een moslim en een skoften groupie maar meeste comments laten zien hoe laag opgeleid jullie zijn....en ik geniet er van!Ga zo door:)
maar hij heeft wel gelijk
nee dat was je vader
Suli,

Laag opgeleid? Whaha wat een grap zeg! Ik vind moslims die doden uit naam van een of ander propoganda boek (heet geloof ik de koran ofzo) laag opgeleid! Geloofsovertuiging me reet, ze hebben gewoon een hekel aan de rest van de wereld. Ga lekker met ze allen terug naar eigen land, mag je mooi daar doen wat je wilt. Zet er dan wel meteen en groot hek eromheen, hebben hun geen last van ons, en wij niet van hun.
Hey dennis, rukbeertje.

Ik ben zelf ook moslim, en het eens met Suli. M'n pa woont nou 18 jaar in nederland (verhuist vanaf duitsland), met een duitse vrouw. Hij kwam uit Algerije, van een klein schijtboerderijtje. Heeft universiteit afgerond in duitsland, heeft nou 3 huizen, betaald jaarlijks tonnen belasting, woont helemaal afgesloten van z'n familie en heeft 5x zoveel nederlandse autochtone vrienden dan moslims.
Ga je me serieus vertellen dat je hem het land uit wil schoppen omdat een of andere vetklep met een mozart kapsel een powerpoint presentatie bij elkaar heeft geflanst waar hij voor CKV een 6 zou krijgen met beelden van een paar middeleeuwse imams uit een geitenneukend land als Iran?

'Moslims die doden uit naam van een of ander propaganda boek', tuurlijk zijn die laag opgeleid man, ze wonen in een fucking land dat homo's ophangt en vrouwen stenigen. Wil je me vertellen dat het feit dat jij de andere 1 miljard moslims in de wereld ook zo ziet een hoog opgeleide conclusie is ofzo?

Mensen, get a clue en pis niet gelijk in je broek, dit is gewoon typisch nederlands. Nooit een belangrijk land geweest, en als de internationale gemeenschap (en vs) begint te klagen over terrorisme doen we fijn me. Als islamitisering een ECHT probleem was zou je dan niet denken dat het eerst voor zou komen en gesignaleerd worden in een land als frankrijk, waar zeker 5x zoveel moslims leven als hier?

Wilders wil gebruik maken van z'n vrijheid van meningsuiting (met de film) en tegelijkertijd die van moslims inperken. Er zijn wetten en grondwetten, als moslims ze overschrijden zijn ze de lul, als wilders ze overschrijd zijn ze de lul, als de rest van nederland ze overschrijd zijn ze de lul. Maar als wilders probeert de wetten aan te passen zodat (de in zijn ogen) tegenpartij minder rechten heeft, is hij fundamenteel een ondemocratische klootzak.

Ik hou van nederland en ben niet de enige.
Hitler was geen cristen. Hij heeft cristen vermord.
En wat is de filosofie van de Nederlanders?
zuig jij maar aan mijn pik 1e klas blonde slet !

gewoon aanpasse die hap
als wij eenkerk in marokko zette krijge ze meteen een kernbom op hun hoofd

en dan kom jij lope zeike dat wij het niet goed doen
kk op !
1900: 1 mld mensen
1950: 2 mld mensen
1980: 3 mld mensen
1990: 4 mld mensen
2000: 6 mld mensen
2010: 10 mld mensen?

Al dat gelul; het houdt vanzelf op...
De mens, ongeacht geloof, nationaliteit of geaardheid is de ****** van deze aardkloot. Gezien het feit dat deze klomp aarde 4,75 miljard jaar oud is gaat ze deze ziekte ook wel overleven.

Chill out.....we won't last...
heel leuk suli maar europa is geen moslim land alleen moslim lande is het een kutsooi
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! BORUS IS BACK MOTHERFUCKER.
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! @Bami; ik kon het zelf niet beter zeggen!
@Hennie;Jah, je weet zelf G.
@Borus;ga jij maar eerst je school afmaken voordat je me aanspreekt asperge plukkertje van me
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Wat een kudfilm!!
Muziek owned wel trouwens: Grieg - Ase's Todt
Allah is machtig allah is groot en heeft een lul van 1 meter 80!
Het einde is wel goed de rest is OUD!
Tiele87,
Prachtig verwoord XD

Maare, Als dat zo door gaat komt de dienst plicht er weer bij en zitten we binnen kort allemaal naar die verwegistan landen om te vechten.

Toch snap ik niet dat al die mensen daar toen vlaggen gingen verbranden van NL en Denemarken.. Waarom word je boos als het de waarheid is en je er zelf in geloofd? Dan ben je toch flink geneukt door een koe ofzo.
je ****** moeder ****** nederlanders ! moslim 4 life ****** kinderen geert wilders ik neuk je moeder in de kont ****** kind ****** hoeren!!!! ****** nederlanders
mr kramer je ****** moeder ik neuk haar in de kont ****** hoer!~moslims voor life!!! ****** hoer ****** jooden die in die ****** jezus geloven
hey dude zo kunnen we allemaal wel een tektst vullen met meer dan 2/3 vol schrijven met ******, kijk ik keur het zeker niet goed wat die ene gast zei maar iedereen moet weten dat ze alleen voor zichzelf spreken en nie voor een heel land ik hoop dat er ook nog mensen zijn die zien dat niet heel nederland zo denkt.. het is een multiculturele samenleving.. laten we er dan ook "samen" iets van maken mense !!!
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Hahaha... Ha... Ha... Triest.
's avatar, bekijk zijn of haar profiel! Wat 'n fucking bullshit man. Ze zouden eens het Christendom onder de loep moeten nemen man. =D
I hope the Netherlands overcomes this islamic influence and continues to strive with its great culture for the years to come.
We all battle these hatemongers in our own countries as well. One day we will come together and stand against this evil. We will prevail. The islamic jihadist is willing to kill himself to to effectively kill another. If we have to, we will kill as well, but unlike the muslim warrior,we will remain alive to finish the job to come, and see it to its end result. Long live the common man and his will to live in peace and happiness.
I hope the Netherlands overcomes this islamic influence and continues to strive with its great culture for the years to come.
We all battle these hatemongers in our own countries as well. One day we will come together and stand against this evil. We will prevail. The islamic jihadist is willing to kill himself to to effectively kill another. If we have to, we will kill as well, but unlike the muslim warrior,we will remain alive to finish the job to come, and see it to its end result. Long live the common man and his will to live in peace and happiness.
I hope the Netherlands overcomes this islamic influence and continues to strive with its great culture for the years to come.
We all battle these hatemongers in our own countries as well. One day we will come together and stand against this evil. We will prevail. The islamic jihadist is willing to kill himself to effectively kill another. If we have to, we will kill as well, but unlike the muslim warrior,we will remain alive to finish the job to come, and see it to its end result. Long live the common man and his will to live in peace and happiness.
ik haat moslims en allah stinkt en is slecht
De koran is slecht
Moslims zijn zoooo dom want, de Koran is gewoon door een gek mannetje geschreven
En dan geloven de moslims dat de Koran door Allah is gemaakt
ahahhahaaahahahahahaaahahahahaha
ZE ZIJN ZO DOM HAHAHHAAAA

Moslis zijn gek in een hoofd
echt gewoon ziek die mensen
ALLAH STINKT UIT ZIJN BEK

HHAHAHAHAHAHHAHAAAAAHAHAHAA
ey kk Mr.Kramner hoere zoon als ik je dochter had ahaaaaa dan wist je niet wat r kon gebeuren kk dieren.


Tfooe alaik op die vie ongelivige joden
keees van kk hoere zoon kk generatie.
boere kind hoere kind keeeeeeeeeeees kk dier als ik je kon je wie jij was paardenverkrachter
een rechtvaardige herken je aan z'n vruchten.
wat je zaait is wat je oogst..
haatzaaien.. is van de duivel.
elkaar lief hebben is van god.

volgens onze bijbel had god ons mensen zo lief dat hij zijn enige zoon Jezus Christus heeft gegeven, om voor onze zondes te betalen die adam en eva ons gegeven heeft...door van de verkeerde appel te eten.

600 Na christus kwam mohammed met een ander boek....
over moord en dood..

terwijl de bijbel gaat over goeddoen, en eeuwig leven. . .

de koran kwam later dan de bijbel. dat bevestigd de koran.

de moslims zijn Te veel geindoctrineerd door het afkeuringsyndroom dat gekomen is van ouders, die slachtoffers waren van hun ouders, waar hun ouders ook slachtoffers van waren, die allemaal geindoctrineerd zijn met het woord wat in de koran staat.. maar de koran is overgeschreven dus is het daar kennelijk fout gegaan.

maar houden ze zich aan de tien geboden, dan zijn het prima mensen hoor..

Dus wil je Echt weten wie god is ????
Kijk naar wat hij gemaakt heeft...... een harmonie.... alles kloppend, en in overvloed.
altijd eten, altijd drinken, altijd verse zuurstof..
dat heeft god voor ONS allemaal gemaakt! omdat hij van ons houdt...


nu geeft god een boek genaamt koran, met daarin... Dood aan degene die niet in mij geloven.. maak ze dood ???


nee god bedoelde zoals in de bijbel staat:
degene die niet in mij geloven zijn dood..

wat in houd.. als je gelooft in mij zal je eeuwig leven

Na je dood.. voor eeuwig leven in heerlijkheid.
maar geloof je niet dat jezus zijn zoon is en is gestorven voor jou
dan ga je dus dood na de dood.....
dat is gewoon het plan van god..

maar dat beteknd niet dat wij gelovigen Ongelovige moeten doden! NEEE
het zijn ongelovige kinderen van god! die moeten we juist ook helpen en voor bidden, hun het geluk toewensen en hopen dat ze ooit de weg zullen vinden naar de heerlijkheid die Jezus christus met zich mee brengt.
namelijk het voorschot "DE HEILIGE GEEST" op het koningkrijk van god.

amen ????
Naam*

Email*

URL
Code*


Mail mij als er gereageerd wordt

Reactie
Anonieme audio/videoreacties versturen is natuurlijk heul stoer, maar we willen toch echt even je naam en email adres.

We loggen trouwens ook je ip (38.107.191.102), dan weet je dat.
Let op: misbruik wordt direct bestraft met een permanente IP ban!


Prijsvraag: Jennifers Body DVD winnen?

Klik hier!
Winnaars Assassins Creed II

Klik hier!

Wat heb jij vorige week gestemd bij de GR-verkiezingen?

CDA
Groen Links
Christen Unie
SP
Trots op Nederland
PvdD
PvdA
PVV
D66
VVD
SGP
Lokale partij
Stemmen in mn hoofd

humor
omg
humor
wtf
humor
humor
Meer videos
Point and Click
Action
Escape
Adventure
Strategy
Adventure
Meer games